Viaplay Group

Viaplay Group (publ) er den internationale underholdningsleverandør. Vores streamingtjeneste Viaplay er tilgængelig i alle nordiske og baltiske lande, Polen, Holland, Storbritannien, USA og Canada. Hver dag underholder vi millioner af kunder med vores unikke indholdstilbud, der omfatter anerkendte Viaplay-serier, film, serier samt et premium udvalg af live-sport. Derudover er Viaplays historiefortælling tilgængelig for partnere over hele verden gennem det innovative Viaplay Select-brandede indholdskoncept. Fra streaming til TV-kanaler, radiostationer og produktionsselskaber er vores formål at formidle historier, berøre mennesker og udvide perspektiver. Viaplay Group er noteret på Nasdaq i Stockholm (’VPLAY B’)

Viaplay

See

See er en stærk sammensætning af komedie-, drama og krimiserier. I weekenden finder du desuden udvalgt topsport herunder kampe fra et par af de største fodboldligaer i verden; Premier League og Bundesliga. Udover sport og serier sørger See for suveræn underholdning i form af Viaplay Originals, YouSee Originals og spændende film.

TV3

TV3 er ikke bare en kanal, men et brand inden for TV-underholdning, der udfordrer og underholder Danmark med de mest ambitiøse programmer. Her er stærke karakterer og store følelser; fra Familien fra Bryggen til Luksusfælden. De populære danske produktioner indgår i et miks med prisbelønnede film og populære amerikanske serier for at skabe en stærk TV-kanal, der leverer sendefladens bedste underholdning – døgnet rundt.

TV3+

TV3+ er hjemmebane, når de største dramaer udspiller sig i UEFA Champions League, Premier League og Superligaen.

TV3+ byder på den ultimative kombination af sport og action. Og seeren har pole position, når Formel 1-sæsonen raser. Det er også på TV3+, appetitten på amerikanske storfilm og prisvindende krimiserier stilles. Fart og tempo. Grin og gråd. Haaland og Højlund.

TV3 PULS

TV3 PULS er en livsstilskanal, hvor du kan opleve tendenserne inden for mad, mode, indretning og design. Dette formidles gennem fascinerende og inspirerende programmer i et univers, der aldrig har for travlt til nærvær og indlevelse. TV3 PULS inviterer desuden på store filmoplevelser; En rendyrket feelgood-kanal til både hende og ham.

TV3 SPORT

TV3 SPORT er Danmarks bedste sportskanal, som viser et væld af live-transmissioner fra de mest populære danske og internationale sportsbegivenheder. TV3 SPORT viser fodbold af højeste karat fra den danske Superliga og DBU Pokalen. Det er også på TV3 SPORT, der sendes kampe fra UEFA Champions League. TV3 SPORT leverer Formel 1-træninger, håndbold, NHL og golf.

TV3 MAX

TV3 MAX er kanalen, der med sin sammensætning af sport, comedy og livsstilsprogrammer især henvender sig til den mandlige TV-seer. På TV3 MAX har topfodbold fået en særplads. På TV3 MAX har topfodbold fra de bedste europæiske fodboldligaer og verdens fineste turnering Champions League fået en særplads. Når TV3 MAX ikke sender LIVE sport fra de største turneringer, finder du masser af originale comedy- og livsstilsprogrammer.

Louise Andersen

Emilie Holm Egebro