Glæd dig til december på Viaplay!

30 november 2023

Glæd dig til december på Viaplay!

December står for døren - og udover, at Viaplay er spækket med de allerbedste julefilm, er der også en masse andre fantastiske film- og serienyheder, der kan åbnes op som en tidlig julegave i løbet af december. Casper Christensen og Mikael Berthelsen er tilbage med en ny omgang All Exclusive - denne gang i eksklusivt selskab med Morten Messerschmidt og Thomas Blachman. Er man mere til thriller-drama har serien The Irrational premiere 2. december - og det samme har Klubben, som er en film om Brøndby IF. Er man mere til film-hygge, kan både Ambulance, Spider-man: Across the Spider-Verse og Belfast ses på Viaplay i løbet af december.

— HIGHLIGHTS —

All Exclusive

Casper Christensen møder Morten Messerschmidt og Thomas Blachman i den nye sæson af All Exclusive - og der er mange spørgsmål, der trænger sig på hos Casper. Fo hvad har Morten Messerschmidt egentligt gjort, siden mange mennesker tilsyndeladende ikke kan lide ham? Og kan han komme bag politikerens velformulerede facade og ind til mennesket? Og hvordan går det, når Casper for første gang inviterer en gæst, han aldrig nogensinde før har talt med som tilfældet er med Blachman. Kan han trænge igennem til privatpersonen? Og hvis ja; er Blachman så en person, som Casper er på bølgelænge med?

Få svarene på Viaplay d. 3. og 10. december

Klubben

Klubben er en film om Brøndby IF. Om de personer, der skabte klubben; dem, der gjorde den til dét, den er i dag. Dem på banen; dem, der holder hjulene i gang fra amatørafdelingen BIF A/S – og selvfølgelig den loyale tilhængerskare.

Vi bevæger os ind og ud gennem historien og dykker ned i nedslag fra i går, i dag og i morgen. De unge talenters første kamp for førsteholdet. 2. og 3. generation af familier i boderne under stadion. Laudrupfamilien. Bjerregaardfamilien. Fans, stjerner, vandbærere. Vi møder Ranum, Mensah, Winther, Vilfort, Røde Jørgen, Jobbe og mange, mange flere.

Fællesskabet, frivilligheden, sammenholdet. Kort sagt: Et forsøg på at kortlægge Klubbens DNA.

Klubben kan ses på Viaplay lørdag d. 2. december

The Irrational S1

Den verdenskendte adfærdsvidenskabelige professor Alec Mercer bruger sin helt unikke ekspertise inden for psykologi, kropssprog og følelser til at hjælpe med at løse vanskelige kriminalsager. Med støtte fra sine forskningsassistenter, sin teknologikyndige søster og sin ekskone - som tilfældigvis er FBI-agent - og styret af sin voldsomme nysgerrighed på mennesket og dets beslutninger, kan Mercer stille de rigtige spørgsmål, foretage observationer, som ingen andre kan, og studere tingene på nye måder. Ingen sag synes for svær at gennemskue for hans geniale sind - måske lige på nær hans egen mystiske fortid.

The Irrational kan ses på Viaplay fra 6. december

— SERIER —

Breinholts Julekalender

Fredag den 1. december byder traditionen tro på den helt perfekte opskrift på julehygge fyldt med latter og lækkerier, når anden sæson af Breinholts Julekalender vender tilbage på Viaplay og TV3+. Sammen med Søren Rasted og Carsten Berthelsen inviterer Anders Breinholt seerne med ind i julemandens værksted, hvor 24 af årets bedste danske juleøl smages, og en perlerække af veloplagte, kendte gæster kommer på besøg. Og som noget helt nyt i år skåler Breinholts Julekalender også nytåret ind med et special-afsnit den 31. december.

Breinholts julekalender kan ses på Viaplay fra 1. december

Leonardo S1

Serien Leonardo fortæller om Leonardo da Vincis ekstraordinære liv gennem de værker, der gjorde ham berømt. Og om, hvordan historierne gemt i hans værker, afslører en indre pine hos en mand, som var besat af at opnå perfektion.

Leonardo kan ses på Viaplay fra den 18. December

Se traileren

Bridge & Tunnel S1

Bridge & Tunnel er en dramaserie, der foregår i 1980’erne. Serien kredser om en gruppe nyuddannede venner fra universitetet, der sætter sig for at forfølge deres drømme på Manhattan, mens de forsøger at holde fast i rødderne fra deres arbejderklasse-liv i hjembyen på Long Island.

Bridge & Tunnel kan ses på Viaplay fra d. 5. december

— FILM —

Pressebilleder til download

Vil du bruge billedematerialet i denne e-mail? Knappen nedenfor fører dig til et WeTransfer-link fyldt med billeder. Hvis du har brug for mere, end hvad du finder i linket, skal du bare kontakte os. Glem ikke at indtaste fotocredit.

Find billeder