God nyhed til alle Viaplays sportskunder!

Efter succesen med Viaplay Film & Serie-pakken med reklamer sidste år, udvides konceptet fra dags dato til også at omfatte sportspakker med reklamer. Det betyder, at danske sportsfans nu også får mulighed for at se Viaplay til en lavere pris. De nye pakker kombinerer sport, film og serier og giver kunderne frihed til at vælge den model, der passer bedst til deres behov.
Fra i dag kan danske sportskunder få markante rabatter på deres Viaplay-abonnement, da sportspakkerne nu også kan vælges med reklamer. Hidtil har det kun været Film & Serier-pakken, der kunne købes med reklamer til nedsat pris – nu får sportsfans også muligheden. De nye pakker, priser og besparelser:
- Viaplay Premium – sport, film og serier med reklamer: 399,- (spar 100,-)
- Viaplay Dansk Fodbold, Film & Serier med reklamer: 249,- (spar 50,-)
- Viaplay Champions League, Film & Serier med reklamer: 249,- (spar 50,-)
Alle pakker kan kombineres med Viaplays Studiepris, som giver studerende på videregående uddannelser 50% rabat på den månedlige betaling i op til fire år.
Kunden i fokus
Viaplays unikke portefølje favner hele familiens behov – fra sport og dansk reality til film, serier og børneindhold. Derfor skal pakkestrukturen afspejle den brede appel, så danske kunder kan sammensætte deres underholdningstilbud præcis som de ønsker. Ved at lytte til kundernes ønsker og tilbyde fleksible løsninger, sikrer Viaplay både tilgængelighed og flere muligheder – uden at gå på kompromis med indholdets høje kvalitet.
"Hos Viaplay er vores fokus enkelt: at levere det indhold, danske kunder allerhelst vil se – døgnet rundt, hele året. Med reklamepakkerne gør vi det muligt at vælge mere fleksible og prisvenlige løsninger, så endnu flere kan få adgang til vores univers af underholdning," siger Sine Smith-Jensen, SVP Viaplay Commercial Denmark.
Den udvidede pakkestruktur og fleksibilitet på tværs af platforme sikrer danskerne mulighed for at følge med, når de vil og hvor de vil – til en pris, der matcher deres behov.
Hvad er HVOD – og hvordan fungerer det?
De nye pakker er væsentlig udvidelse af Viaplays HVOD-muligheder. HVOD står for Hybrid Video On Demand – en model, der kombinerer reklamefinansieret og abonnementsbaseret streaming. Man betaler en lavere pris og får reklamer, som man kender det fra konventionelt tv. Indholdet er det samme som i de reklamefri pakker, med enkelte forskelle:
- Ca. 6. minutters reklame i gennemsnit pr. time og max 3. minutter pr. break på Film & Serie indhold
- Ingen reklamer før eller under børneindhold
- Offline-tilstand og surround sound er ikke inkluderet
- Reklamer placeres, så de forstyrrer mindst muligt og tilpasses indholdets format
Reklamer på livesport vil fortsætte på det nuværende niveau, som de danske kunder er vant til, uanset pakke.